Популарни постови

уторак, 29. март 2011.

Молитвено уздисање жене у време трудноће


О, Преславна Мајко Божија, помилуј ме, слушкињу Твоју,
дођи ми у помоћ у време мојих болести и опасности с којима рађају чеда све јадне кћери Евине.

Сети се, о, Благословена међу женама, 
с каквом радошћу и љубављу си ишла журно у Горњу земљу да посетиш Своју рођаку Јелисавету за време њене трудноће
и какав чудесан утисак је оставила Твоја благодатна посета и на мајку и дете у утроби њеној.

И из неисцрпног благосрђа Свога даруј и мени,
Најпониженијој слушкињи Твојој, да срећно завршим трудноћу;
даруј ми благодат, да се дете које сад мирује под мојим срцем, чим оживи, 
с радосним разиграњем, слично светом младенцу Јовану,
поклања Божанственом Господу Спаситељу,
Који се из љубави према нама грешнима, није узгнушао да и Сам постане Дете.
Неизрецива радост, која је испунила Твоје девствено срце при погледу на Твог новорођеног Сина и Господа,
нека ублажи муку, која ми предстоји услед болести рађања.

Живот мира, мој Спаситељ, Којег си Ти родила, нека ме спасе од смрти, која пресеца живот многих мајки у тренутку порођаја, 
и нека уброји плод моје утробе међу Божије изабранике.

Услиши, Пресвета Царице Небеска, смирену молбу моју и узми мене, јадну грешницу, у Своје окриље, оком Твоје благодати;
не постиди моје уздање у Твоје велико милосрђе и осени ме.
Помоћнице Хришћана, Исцелитељко болести, удостој и мене да осетим на себи да си Ти Мајка милосрђа и да увек прослављам Твоју благодат,
која никада није одбацила молитве јадних и која је избављала све који су Те призивали за време туге и болести.
Амин.

Из књиге “Шта треба да зна свака Православна мајка"

МОЛИТВА ПОРОДИЉЕ

Слава Ти, Господе, слава Ти.

Молим Ти се благи Спаситељу,
који помажеш невољну и сироту,
уклањајући сваку беду и несрећу
осврни се и на мене грешницу,
која се искрено каје;
помози и мени и заклони ме
руком својом;
Теби притичем са молитвом овом,
смилуј се на мене, избави ме
од сваког зла и несреће,
беса нечистога сатане,
који ме толико куша.

Подари ми здравље, храброст и снагу
да могу издржати муке при порођају!
Саслушај ми молитву јер Ти си
тако благ, тако волиш људе Твоје.


http://www.bsn.org.yu/zenstra/porod.htm