Популарни постови

среда, 15. мај 2013.

O UZAJAMNOJ MOLITVI STARAC SAVA PSKOVO-PEČERSKI




Čeda moja! Sveta Crkva nas priziva da se molimo jedni za druge. Ja vas kao pastir pominjem kad služim u oltaru. Molim Gospoda da vam daruje blagodat koja vas podržava i krepi, koja će vas povesti od sile do sile, do blagočestivosti i koja će vas odbraniti od nečestitosti. U svojim molitvama za vas prizivam pokrov i zastupništvo Carice Nebeske. Molim Je da vam pomogne da živite u miru, s mirom Božjim, da živite u radosti Svetoga Duha, po pravdi Božjoj i da slavite Gospoda ustima i srcem.
Izdvajajući častice opet se molim za vas: "Ne mene radi, već radi blagodati sveštenstva koja je na meni i u meni, pomeni ih! Duhom Svetim pomozi im da se sačuvaju u trpljenju i smirenju. Udalji od njih svaku nečestitost; pomiri ih; pomozi im da dobrodušno nose svoj krst. Pomozi im u nevoljama i bolestima, razreši sva njihova pitanja Duhom Tvojim Svetim! Daj im sve što žele, ako je to u skladu sa Tvojom Svetom voljom".
Deco moja! Pastirska ljubav i molitve za vas su u meni neprestano. Srodivši me s vama, ostaće u meni do kraja mog veka i otići će sa mnom čak i iza granica ovog života.
Ali i ja vas molim: pominjite me u vašim molitvama. Kao duhovnog oca me pominjite, zato što vas je duhovni otac rodio za večni, radosni, neprolazni život, jer on želeći vama spasenje uzima na sebe vaše nemoći; jer će u poslednji strašni čas on biti vaš zastupnik pred Gospodom.
Kako su spasonosne molitve kada su uzajamne! Hajde da uzajamno molitveno želimo jedan drugome večnu radost u naseljima rajskim, i Gospod će videći naše raspoloženje srca da nas čuva na našem krstonosnom putu ka večnoj radosti. Amin.