Популарни постови

петак, 1. јул 2011.

Двадесет четири молитвице Светог Јована Златоуста, према броју часова дана и ноћи


Дневне: 

  

Господе, не лиши ме небеских Својих добара! 

Господе, избави ме вечних мука! 

Господе, сагреших ли умом и мишљу, речју и делом, опрости ми! 

Господе, избави ме од сваког незнања и заборавности, и малодушности, и окамењене неосетљивости! 

Господе, избави ме од сваког искушења! 

Господе,  просветли моје срце које помрачи зла жеља! 

Господе, ја као човек сагреших, а ти као милостиви Бог, помилуј ме, видећи немоћ душе моје! 

Господе, пошаљи ми у помоћ благодат Своју да прославим свето Име Твоје! 

Господе Исусе Христе, запиши мене, слугу Свога, у књигу живота, и подари ми добар крај! 

Господе, Боже мој, иако ништа добро не учиних пред Тобом, ипак ми дај да по благодати Твојој поставим добар почетак! 

Господе, окропи срце моје росом благодати Твоје! 

  

Ноћне: 

  

Господе, у покајању прими ме! 

Господе, не остави ме! Господе, не уведи ме у напаст! 

Господе, подај ми мисао добру! 

Господе, подај ми сузе и сећање на смрт и умилење! 

Господе, подај ми помисао за исповедање грехова мојих! 

Господе, подај ми смерност, целомудреност и послушност! 

Господе, подај ми трпљење, великодушност и кротост! 

Господе, усади у мене корен добара, страх Твој у срце моје! 

Господе, удостој ме да Те љубим свом душом својом и мишљу, и да у свему творим вољу Твоју! 

Господе, заклони ме од неких људи и бесова и страсти, и од сваке друге неприличне ствари! 

Господе, знаш да  чиниш, како Ти изволиш нека буде воља Твоја и у мени грешноме, јер си благословен у векове! Амин.