Популарни постови

петак, 1. јул 2011.

Молитва Пресветој Богородици

Коме да завапим, Владичице, коме да прибегнем у љутој невољи мојој, ако не к Теби, Царице Небеска? Ко ће примити плач мој и уздисање, ако нећеш Ти, надо хришћанска и прибежиште нама грешнима? Ко ће више него Ти од несреће и у несрећи да заштити? Услиши уздисање моје и пригни ухо Твоје ка мољењима мојим. Владичице, Мати Бога мојега, не презри мене коме је потребна Твоја помоћ и немој ме одбацити зато што сам грешан, но уразуми ме и научи, Царице Небеска. Немој одступити од мене слуге Твога, Владичице, због роптања мога, буди ми мати и покровитељка. Уручујем себе милостивом покрову Твоме, само ако хоћеш да се постараш за мене. Приведи ме, грешника, ка тихом и безметежном живљењу, да оплакујем грехе моје. Јао мени, коме да прибегнем свеокривљени ја, ако ли не Теби, узданици и прибежишту грешника, у нади на неизрециву милост Твоју и милосрђе? Којим речима да се правдам за преступе моје пред величанством славе твоје? О, Владичице, Царице Небеска! Ти си ми мајка и надање, Ти си ми уздање и прибежиште, покров, заступништво и помоћ. Царице моја преблага и брза заступнице, покриј преступе моје заузимањем Својим, заштити ме од невидљивих непријатеља - ђавола, и од оних видљивих; умекшај срце злих људи који устају на мене. О, Мати Господа мога Творца, Ти си корен сваког девства и неувељиви цвет сваке чистоте! О, Богородитељко, Ти ми подај помоћ немоћноме од телесних страсти и болова срца, јер једино Твоје и са Тобом и Твога Сина и Бога нашег имам заступање: и Твојим предивним заступништвом нека ја будем оправдан и да се избавим од сваке беде и напасти свесилним молитвама Твојим, свечиста, непорочна и преславна Мати Божија Марија.

Радуј се, благодатна; радуј се обрадована; радуј се преблагословена, Господ је с Тобом!

Богу слава и хвала и узвишавање Мајци Божијој, Владичици нашој Приснодјеви Марији!