Популарни постови

субота, 9. април 2011.


Sveti Jovan Kronštatski - MOJ ŽIVOT U HRISTU (TOM 2)



Živa voda Duha Svetoga neka ispuni moje srce
i neka poteku rijeke vode žive iz srca moga u
slavu Božju i na spasenje ljudi Božjih.

U SLAVU trojedinoga Boga. Amin.

Gospode! Ja sam cudo Tvoje dobrote, premudrosti, svemoci, jer si me Ti priveo iz nebica u bice, jer me Ti do sada odrzavas u zivotu, jer cu, dobrotom, miloscu i covekoljubljem jedinorodnog Sina Tvoga, naslediti zivot vecni, ako Ti ostanem veran, jer sam strasnim svestenim cinom prinosenja Sinom Tvojim na zrtvu Sebe Samog podignut iz uzasnog pada, iskupljen od vecne pogibelji. Slavim Tvoju dobrotu, Tvoju moc beskonacnu, Tvoju premudrost! Ali ucini cuda Tvoje dobrote, svemoci i premudrosti na meni kukavnom i kako god znas spasi mene, nedostojnog slugu Tvog, i uvedi u Carstvo Tvoje vecno, udostoj me zivota beskonacnog, dana nezalaznog.


Download:
Sveti Jovan Kronštatski - MOJ ŽIVOT U HRISTU (TOM 2)