Популарни постови

петак, 1. април 2011.

МАТЕРИНСКА МОЛИТВА




Оче свети, Бесмртни, из кога излази сва доброта и благост, скрушено Ти се молим 
за децу коју си ми подарио да родим.
Сачувај их у Твојој милости и светости, да би се Твоје име прослављало у њима.
Упути их Твојом милошћу, како да их подигнем за слављење Твога светога имена, 
а на корист осталих људи.
Обдари ме потребним стрпљењем и снагом за то.
О, Господе, просвети разум моје деце Твојом Премудрошћу, да науче душом и 
мишљу да Тебе воле.
Усади у срца њихова страх и одвратност према сваком пороку, да би могли ићи 
правим путем без греха.
Украси душе њихове чистотом, добротом, понизношћу, марљивошћу, стрпљењем и 
сваком врлином.
Чувај усне њихове од свих клевета и лажи.
Благослови моју децу, да би могла напредовати у врлинама и светости и расти под 
Твојом заштитом, а и љубави поштених људи.
Нека би њихови чувари Анђели били са њима и чували их у младости од варљивих 
помисли, злих и грешних кушања овога света и од свих замки нечистих духова.
А кад моја деца погреше пред Тобом, не окрени своје лице од њих, него према 
Твоме великом милосрђу буди милостив и њима, јер Ти си једини који чистиш 
људе од сваког греха.
Награди моју децу овим земаљским добрима и свим што им је потребно за спасење.
Сачувај их од разјарености, гнева, несреће, зла и мука кроз све дане живота 
њиховог.
О, добри Господе, ја Ти се молим, награди и мене радошћу и весељем од моје деце.
Сачувај ме у честитости и праведности да са својом децом могу стати пред Тебе у 
дан Страшног суда Твога и да без страха кажем: Ево ме Господе, са својом децом 
коју си ми дао, да заједно са њима величам Твоје најсветије Име Оца и Сина и 
Светога Духа, све док траје овог Света. Амин.