Популарни постови

среда, 30. март 2011.

Molitva poslije Svetog Pričešća - Starac Sampson (Sivers)




Tvojim Prečistim Tijelom, Tvojom Prečistom Krvlju, Isuse, Spasitelju moj, cijelog me obnovi.  Obnovi srce moje, obnovi dušu moju, obnovi tijelo moje, obnovi um moj, obnovi volju moju, obnovi život moj. 

Uzmi od mene teško breme grehova mojih. Isceli srce moje. Umrtvi strasti moje.  Naući me da se molim, naući me da se kajem, naući me da plaćem, naući me da vapim Tebi. Smiri srce moje, smiri um moj, izleći gordost moju. 

Podari mi da sada postavim dobar početak. Primi moje pokajanje, ne ostavi me, ne odstupi od mene. Daruj mi da plačem zbog grehova mojih, daruj mi da ispovedam svoje grehe. Ne ostavi me, ne odstupi od mene zbog grehova i prestupa mojih. Pomiluj me po velikoj milosti Tvojoj. Poštedi me, ne odgurni me. 


Daruj mi nezlobivost, daruj mi krotost, daruj mi celomudrenost, daruj mi trpljenje. Daruj mi poslušnost, daruj mi čutanje, daruj mi neprestano samoosuđivanje i straženje nad sobom. Podari mi plamenu, ognjenu, kao kamen čvrstu vjeru. Daruj mi da omrznem grijeh, daruj mi da ostavim grijeh. 
Prikuj me strahu Tvom, obavij me strahom Tvojim. Daruj mi da Te volim svim srcem svojim, svom mišlju, svim umom svojim i svim žilama svojim da se priljubim uz Tebe, i da živim za Tebe, ne za sebe, ne za grijeh. Učini sa mnom po milosti Tvojoj. Da u svemu, svemu bude volja Tvoja. Amin. 

Daruj mi sluha da Te slušam, daruj mi da Te okusim, daruj mi noge da Ti priđem, Daruj mi srce da Te se bojim, daruj mi srce da Te volim.  Uzmi sve moje od mene i daj mi da tvorim volju Tvoju. Oduzmi sve staro i daruj mi novo, uništi moje kameno srce i podari mi srce plameno, što Tebe ljubi, Tebe moli, Tebi plaće, Tebi se kaje, Tebi uzdiše, Tebe se boji, Tebi živi, ne sebi, ne grijehu. Daruj mi srce krotko, smireno, celomudreno, čisto, trpeljivo, Koje se grijeha boji, koje grijeh mrzi.

Budi mojoj duši hrana i piće, budi istočnik žednoj duši mojoj. Budi svijetlost uma mog, srca mog, grijehom pomračenih. Budi utjeha u tegobi mojoj, budi radost u tuzi mojoj. Budi izbavljenje od strasti mojih, budi premudrost bezumlja mog. Budi smirenje gordosti moje, budi osvečenje nečistote moje. 
Budi okrepljenje slabosti moje, budi sila nemoći moje. 

Vjerujem, pomozi mome nevjerju. 

Amin. 


Starac Sampson (Sivers)