Популарни постови

среда, 30. март 2011.

MOLITVA OPTINSKIH STARACA



Gospode, daj mi da primim sve što mi današnji dan donese, i da se potpuno predam Tvojoj svetojvolji. Upučuj me i pomaži svakog časa u toku ovog dana.

Ako budem dobijao bilo kakve vijesti u toku dana, naući me da ih primam sa mirom u duši i čvrstim uvjerenjem, da iznad svega stoji Tvoja sveta volja.

Upravljaj mojim mislima i osječanjima u svim djelima i riječima. Ne dopusti da u ne predviđenim slučajevima zaboravim da sve to dolazi od Tebe.

Nauči me da se pravićno odnosim prema svakom članu svoje porodice, da nikog ne razgnjevim i ne ožalostim.

Gospode, daj mi snage da podnesem zamor današnjeg dana, i sve što se u toku dana dogodi. Upravljaj mojom voljom i naući me da se molim, da vjerujem, da se nadam, da trpim, praštam i volim. Amin.