Популарни постови

четвртак, 31. март 2011.

Богородица Теодоровска


Богородица Теодоровска

Молитва

Кога да призивам Владичице, коме да прибегнем у жалости мојој, коме да принесем сузе и уздахе моје, ако не Теби, Царице Неба и земље. Ко ће ме отргнути из живога блата грехова и безакоња мојих, ако не Ти, Мати Живота, Заступнице и Прибежиште рода људскога. Услиши јецаје моје, утеши ме и помилуј у невољи мојој, заштити од беде и напасти, избави од патње и озлобљености, од свих недуга и болести, од врага видљивих и невидљивих, умири злобу оних који нападају на ме, да избављен будем од клевете и пакости људске и од прљавих телесних навика мојих. Закрили ме под сеном милости Твоје, да мир и радост добијем и од грехова избављење. Твоме материнском заступништву предајем себе, буди ми Мајка и надање, покров и помоћ, Заступница, радост и утеха, и у свему брза Помоћница. О, чудесна Владичице! Свако ко Ти се обрати, не одлази без свесилне помоћи Твоје; зато и ја недостојни Теби прибегавам, да избављен будем од изненадне љуте смрти, шкргута зуба и вечних мука и да, удостојен Царства небеског, из дубине срца ускликнем: Радуј се Мати Божија, Покрове и Заступнице наша усрдна, сада и увек и у векове векова. Амин.

Опис

Мајка Божија преко ове иконе помаже свима који јој се усрдно и скрушено помоле у свакој опасности и тескоби, при најезди туђинаца, за успешан порођај.. Црква је слави 14. марта.